Men det var väl själva f----!!!

Guess what? Neo är magsjuk. IGEN!!! Tredje gången på fem veckor.
Varje gång försöker jag hitta en annan orsak till kräkandet än just magsjuka. Den här gången tänkte jag att det kunde vara antingen hostmedicinen, eftersom de vanligaste biverkningarna är magont och illamående, eller att han drack sin välling alldeles för fort och kanske till och med inte tål den. Men han är nog faktiskt magsjuk. Den här gången också.
Jag har torkat golv, tvättat allt som går att tvätta men jag tycker att det luktar spya överallt i alla fall.
Andreas tycker att jag har det sååå bra som kan ligga hemma och sova hela dagarna. Nu är det väl rätt åt mig att Neo blev magsjuk.

Han är lite lustig när han är magsjuk. I morse sa han bara att han hade ont i magen, sedan kräktes han upp all välling och direkt efter det (han blev dushad först)hoppade han runt här och sjöng och ville ha mackor.
Så är han varje gång. Därför är det ju så svårt att veta om det verkligen är magsjuka.
JAG beter mig åtminstone inte så när jag är magsjuk.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Men gumman då... Vilken himla otur ni har!!! Men du får se det som ett VÄLDIGT bra tillfälle att bli av med din fobi... Nu har du ju blivit konfronterad med den väldigt ofta på sistonde. Du känner inte att du blir mindre och mindre äcklad av det? *ler*

Postat av: malve

jag kommer ihåg en gång för långe sedan när jag var liten och mamma hade ryggskott. jag sa något om att det måste vara skönt att vara hemma och vila hela dagarna och hon tittade på mig med en isande blick och sa att hon hoppades att jag en dag fick lika ont som hon hade så fick jag se hur trevligt det var. hälsa andreas det!

2007-11-15 @ 19:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback