Man ska aldrig leka lill-lördag på en onsdag när man ska upp 5.30 dagen efter...

Jag är bakis idag... Vår granne hjälpte Andreas att bära in vår svintunga nya varmvattenberedare, och när de var klara fick han en öl och Andreas drack vin. Så jag tyckte att jag lika gärna kunde dricka lite vin också. Tre glas närmare bestämt.
Men det är ju så trevligt!
Jag glömde ställa väckarklockan, men som tur var lyckades jag vakna av mig själv precis innan den ringde i morse.
Men jag var tvungen att gå och lägga mig och vila i 20 minuter innan jag kunde ta mig iväg till jobbet...

Kommentarer
Postat av: Mia

hahah firat till lite extra heheh så kan det gå=)
Men det går nog över senare.. HUr kan du bli bakis på 3 glas? =)
puss

Postat av: Annelie

Jag åt ingen middag så jag skyller på det.. och det KAN ha varit 4 glas också..

2007-11-08 @ 10:45:32
URL: http://annelie78.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback