Idag är det ingen bra dag.

Idag känner jag mig arg, ledsen och orkeslös. Arg på mig själv för att jag har låtit det här med ryggen gå så långt, ledsen på Andreas som inte orkar köra mig till sjukgymnasten eftersom han känner sig sjuk, och orkeslös just för att jag inte kan eller orkar göra något när jag har ont. Och kommer jag inte iväg till sjukgymnasten blir det inte bättre heller.
Jag känner mig som en handikappad tant och det gör mig arg också. Jag vill inte gå omkring här hemma i tre veckor och bara äta och sova, för även om det bara har gått en dag kan jag inte tänka mig att jag kommer göra så mycket annat.
Jag ringde till röntgenavdelningen och frågade hur lång tid det brukar ta att få komma dit när de fått remissen från min läkaren, och hon sa att just nu är det så lång väntetid att det kan ta upp till 5-6 veckor! Kanske kanske i början av december sa hon sedan.
Sjukgymnasten tyckte också att det lät som om det är diskbråck jag har. Kan man ens det när man är 29??
Jag avskyr när folk som tycker så synd om sig själva att de bara klagar hela tiden, men just nu är jag minst lika illa själv.

Kommentarer
Postat av: malve

jag önskar jag kunde pigga upp dig på något vis. hoppas du kommer iväg till sjukgymnasten, finns det ingen annan som kan köra dig? tyvärr har jag ingen bil själv...

2007-11-13 @ 12:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback