Desperat och lat hemmafru

Jag tänker inte tråka ut mig själv eller någon annan med en massa snack om min rygg nu, men idag är den faktiskt mycket bättre. Jag var hos sjukgymnasten och fick testa både akupunktur och TENS och det verkade funka ganska bra på mig. Fortsätter det så här kan jag lika gärna gå tillbaka och jobba igen.

Något jag däremot måste sluta med är mina "hemmafruvanor" som jag var snabb att lägga mig till med.
Så här såg min dag ut idag tex:

Frukost 8.30: Tre koppar kaffe och en halv rulle Pringles
Lunch 15.00:  En stor Sushi
Middag 18.00: Tre tuggor kyckling med lite ris och currysås, eftersom jag fortfarande var mätt efter sushin
Kvälls...snacks(?) 20.00: Resten av Pringleschipsen
- II -      - II -      20.30: Ett halvt paket glass
Antal ätna grönsaker: 0
Antal druckna vattenglas: ½
Antal koppar kaffe: 5

Antal gånger jag duschat de senaste 3 dagarna: 2
Antal gånger jag sminkat mig de senaste 3 dagarna: 1
Antal gånger jag haft på mig andra klädesplagg än morgonrock de senaste 3 dagarna: 1

Dessutom har jag gått och lagt mig och sovit mitt på dagen vid ett flertal tillfällen utan att vara sjuk. och jag skulle göra det oftare om jag inte hade sjukgymnastiken att gå till.
Fortsätter jag så här kommer jag i alla fall se sjuk ut...

Äsch, vad faan...jag har ju diskbråck. Troligtvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback