Byggdamm och cider

Fredagen var ganska tråkig och händelselös.  Neo var hemma från dagis. Varför vet jag inte riktigt för jag börjar tvivla på att han verkligen var magsjuk, men han hostar en del i alla fall.
Jag var hos sjukgymnasten på eftermiddagen och kom hem vid 18-tiden. Sedan ritade vi lite med barnen och tittade på nån tecknad film innan det var läggdags.
Idag lämnade vi dem hos Andreas föräldrar på förmiddagen( de ska sova över och kommer hem i morgon eftermiddag) så att Andreas skulle kunna börja ordentligt i vår tvättstuga som behöver renoveras.
Han håller just nu på att bila upp golvbrunnen och det låter som fan. Så jag har stängt in mig sovrummet med datorn, en påse godis, några skivor och en SOLO-tidning.
Vi var på systembolaget på f.rmiddagen och då hittade jag en julcider som jag var tvungen att köpa. Det var alltså en 33cl-flaska. Den skulle smaka äpple och kanel, och det gjorde den verkligen (ja, jag har redan druckit upp den trots att klockan inte ens är två på dagen). Den smakade risgrynsgröt. Drickbar rigrynsgröt med en skvätt äppelpaj i skulle man kunna säga. Ganska god, men lite väl sliskig.
Jag håller mig nog till vin eller öl resten av dagen... Jag menar kvällen!...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh, något sådant sliskigt måste jag testa!!

2007-11-18 @ 13:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback