Boring...

Vad tråkigt det är att vara hemma... Jag har ju ingenting att skriva om då heller. Här ränner det ju inga kändisar precis.
Jag hade barnen hemma från dagis idag för att jag tänkte att det kunde vara lite mysigt. Något jag ångrade redan en halvtimme efter att vi stigit upp i morse. Det har varit bråk och tjafs och trots halva dagen, mest från Neos sida, och jag hade god lust att slå in honom i ett paket och skicka honom till dagis i alla fall.
Nu är de ganska tysta lugna, men det är bara för att de har fått saft och lussebullar.
 
Jag längtar i alla fall till på lördag!! Då ska jag UUUUUUT!!!!!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Oh så roligt gumman! Vart ska du på lördag??? *nyfiken*

Postat av: Annelie

Jag ska ut med Kattis, men vi vet inte var vi ska gå än! Men kul ska det bli!

2007-11-22 @ 13:58:17
URL: http://annelie78.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback