Ågrenmåndag...

Det var väldigt  kul i lördags! Jag och Kattis satt hemma hos henne först och sedan var det meningen att hon, jag och Annelie skulle ha ätit på East, men Annelie var så trött efter att ha jobbat hela dagen och jag och Kattis var inte speciellt hungriga så vi avbokade bordet en halvtimme innan vi skulle ha varit där.
Vi satt kvar hos henne lite längre istället och sedan åkte vi till nåt nytt ställe som hette Ambassadeur. Det var vitt, stelt och ganska folktomt. Erika kom dit och då gick vi till Solidaritet istället och hade lite roligare.
Kattis var tyvärr fortfarande sjuk så hon åkte hem lite tidigare, men jag och Erika stannade kvar och dansade ett tag.
dagen efter gick jag upp vid 9 och mådde hur bra som helst. jag åt lite frukost och gick och la mig och sov ett tag till. Sedan vaknade jag 11.30 och mådde inte alls lika toppen.... Förmodligen var jag fortfarande dragen när jag vaknade första gången.
Jag har oftast en dags fördröjning på min bakisångest, för den kommer nästan alltid smygande två dagar senare. Alltså idag.
Ååååh, vilken ångest jag har idag! Jag vet inte riktigt för vad, men jag har ungefär samma känsla som när man plötsligt kommer på att man tog av sig linnet och visade bh:n för hundra pers. Inte för att jag någonsin har gjort det alltså. Vad jag minns....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback