Work out

Jag kommer långsamt att växa fast i den här kontorsstolen med blicken stadigt och nästan hysteriskt klistrad vid datorskärmen. Det är sååååå dött här på jobbet. Speciellt nu efter 16.30 eftersom hela Sverige tydligen slutar arbeta då.
Jag har träningsvärk i ryggen för femte dagen i rad. Kan man verkligen ha det? Jag grävde lite på vår gräsplätt och drog upp ogräs i helgen, och dagen efter kändes det som om jag hade blivit nersparkad. Jag har fortfarande lite den känslan, men nu kan jag åtminstone sitta upp ordentligt. Shit, jag håller nog på att bli gammal! På riktigt alltså.

Den här låten med Coldplay kan jag lyssna på om och igen just nu!

Kommentarer
Postat av: Mia

den där låten är riiiktigt bra!!!
me like a lot!
Du får ta det lugnt med ogräset=) akta ryggen nu.. puss puss

2007-05-31 @ 18:14:01
Postat av: Anonym

Nu har malin med en blogg här.=)
http://jinxi.blogg.se/

2007-05-31 @ 22:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback