Lösta sömnproblem

Jag är tillbaka på jobbet igen. Det är skönt att vara här och vila upp sig lite.
Jag har kommit på att när jag är hemma från jobbet har jag mycket svårare att somna på nätterna. Jag har alltid haft insomningssvårigheter, och ofta tar det 1-2 timmar innan jag kan somna. Jag ligger och ältar saker som har hänt, saker som kommer att hända, saker som kunde ha hänt, saker jag borde ha sagt eller gjort, oroar mig för allt och inget osv. MEN, sedan jag började jobba i augusti har jag inte haft några som helst problem att somna på kvällarna! För att det är så urbota långtråkigt att sitta här att jag knappt kan hålla mig vaken. Jag är så utmattad av utrtåkhet när jag kommer hem att jag nästan somnar vid matbordet.
Men nu när jag har varit hemma i nästan en vecka har alltså insomningssvårigheterna kommit tillbaka och jag har sovit jättedåligt.
Jag ser fram emot att få somna så fort jag lägger huvudet på kudden ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback