Lördagskvällen

image18
Det blev förresten ganska lugnt i lördags (för min del i alla fall), så jag hade ingen som helst bakisångest igår! Det har nog aldrig hänt tror jag, att jag har varit helt fri från ågren dagen efter en utekväll.
Vi satt några tjejer hemma hos Kattis och drack vin, drinkar och shots, och hade jättetrevligt. Sedan blev vi lite oense om var vi skulle gå, och jag och Annelie ville helst gå till Solidaritet, Kattis var neutral och de två andra tjejerna ville gå till Patricia. Det blev Patricia. Tyvärr, måste jag säga för jag hade inte så kul där.
Vid 2.30-tiden mötte jag och Annelie upp Andreas och hans kompisar på något i Gamla stan. De stängde kl 3.00 så vi hann kanppt in förrän de tände upp.
Jag, Annelie, Andreas och Peter gick till Slussen för att köpa hamburgare/tunnbrödrulle innan vi åkte hem, och på något sätt lyckades Andreas hamna i bråk med kioskägarna och alla som stod i kön. Det blev inget slagsmål, tack och lov, men en del tunnbrödrullskastande bland annat., jag orkar inte ens gå in på detaljerna, men till slut lyckades jag dra honom därifrån.
Han hade nog dubbel bakisågren igår istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback