Breakdown

Igår var jag så trött och eftersom jag inte fick sova något natten innan, och så otroligt irriterad och frustrerad över min trotsiga dotter som totalvägrar att lyssna på mig och Andreas. När jag skulle lägga henne efter en hel kväll av tjat, tjafs, strul och gråt så började jag tjura! Då tittade hon förvånat på mig och frågade -"Men mamma, vad håller du på med?"  Jag svarade mumlande att jag höll på att få ett nervöst sammanbrott, men ändrade mig snabbt när jag såg hennes frågande min, och sa att jag bara var trött.
Sedan gick jag ner, la mig i soffan och tryckte i mig ett halvt kilo glass. Efter det kändes allt lite bättre.
Hon sov hela natten och jag också, så i morse var jag en gladare och piggare människa igen! Hoppas det håller i sig bara.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Åh gumman... Been there done that.... När Erik var i Italien i Mars så var det ett tillfälle då Wilma var så jävlig att jag faktiskt började gråta. Och då började hon gråta ÄNNU mer för att hon blev så rädd. Det är inte alltid så jäkla skoj att vara mamma. Det är bara att konstatera. Och dom mammor som påstår det borde faktiskt skickas på avprogrammering......

2007-05-21 @ 10:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback