Sweet dreams

I natt drömde jag att jag kramades väldigt mycket med en(manlig)arbetskamrat. En väldigt söt sådan, och jag hade absolut inget emot det i drömmen, men det kändes lite skumt när jag vaknade och inte riktigt kunde släppa det. Jag blir väldigt lätt påverkad av drömmar.
En gång drömde jag att Andreas stötte, på ett riktigt sliskigt sätt, på en av mina bästa kompisar och jag var så förbannad på honom så att jag mådde illa! Både i drömmen och när jag vaknade, och jag fortsatte att muttra, svära och titta snett på honom i flera dagar efter det.
En annan gång drömde jag att jag hade ett förhållande med Enrique Iglesias, under flera nätters tid pågick det. Vi var på Tivoli och på restauranger och han var sååå romantisk och underbar, och när jag vaknade var jag riktigt jäkla tokkär i honom. Så att det gjorde ont i magen.
Jag kom inte över honom på flera veckor, så där kan vi snacka olycklig kärlek.

Fick precis ett mail från min syster Mia som bor i Barcelona. Jag har varit så avundsjuk på henne för att de har haft så varmt där, men nu hade de bara 4 grader! Ha! (Här är det i och för sig bara typ +-0...)

Jag såg klart Djävulen bär Prada igår. Bättre sent än aldrig, som de säger. Den var ju inte så himla bra.
Inte om man har läst boken innan, som var bra mycket bättre. Så brukar det ju alltid vara, men det var så mycket onödigt som de hade ändrat på i filmen, som slutet till exempel. Ja ja, nu har jag sett den i alla fall.

Kommentarer
Postat av: sanna

Jag såg också Djävulen bär Prada igår! Den var ju inte så himla bra, nej.

Postat av: Elisabeth

Hej gumman! Inte visste jag att du bloggade!!! Vad kul!!! Och jag har läst Jävulen bär Prada och boken är ju underbar.... Man ska inte se filmen då alltså?

2007-03-22 @ 09:59:22
Postat av: Mia

Trackar du vädret här på din blogg... nä nudu..;)
Tror detär varmare idag faktiskt dock=)

2007-03-22 @ 10:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback