Kalashelg

Det snöar ute idag! Jag fattar ingenting!?! Det var ju vår för bara några dagar sedan. Vad hände?
Dessutom ska jag övningsköra idag! Lektionen kanske ställs in om det är snöstorm? Det måste ju vara livsfarligt att släppa ut någon som mig i trafiken när det snöar eller regnar så mycket att man inte ser något. Det kanske finns någon inomhusbana jag kan köra på istället? Jag är rädd!!!

För övrigt var det en riktigt kul helg! Vi var på 65-årsfest i lördags, och det var roligare än det låter eftersom det egentligen var en kombinerad 30- och 35-årsfest. Väldigt god mat och en massa dricka och roliga människor.
Vid halv tolv-tiden var jag så trött att jag bara ville åka hem trots att jag hade jättekul, men värdinnan tvingade i mig ett stort glas vin och på något magiskt sätt piggnade jag till och höll igång till fyra på morgonen(nej, jag blev inte drogad, om det var någon som trodde det)!
Dagen efter var det inte lika kul.
Vin och whisky visade sig vara en dålig kombination (chock!), och för att det ska hjälpa med vatten bör man nog dricka mer än 1 glas under kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback