Helgen

I helgen fick jag övningsköra vår nya bil (jo, Andreas gick med på det!) och det gick ganska bra. Förutom att han klagade på att jag körde för fort, körde för långsamt, bromsade för tidigt eller för sent, inte bromsade alls, blinkade för mycket eller för lite eller inte alls,  osv osv osv, men JAG tyckte att jag körde bra i alla fall.

Vi hade barnkalas för Neo igår och jag var där trots at jag inte var bjuden. Han opponerade sig i och för sig inte heller. Det var trevligt och kaosartat, ungefär som det brukar bli med en masa ungar och vuxna. Vi sjöng för Neo, men jag tror aldrig att han fattade att kalaset var för honom för han sjöng lika högt som alla andra och såg sig omkring som för att se vem det var som fyllde år egentligen. Att det var han som fick paket kopplade han nog inte till själva födelsedagsfirandet, eftersom Nathalie öppnade de flesta av dem.
Vi var helt slut när det var över och när alla hade gått hem öppnade vi varsin öl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback