F R E D A G!

Idag är det i alla fall fredag!
I morgon ska jag ut på krogen med en kompis, något som är planerat sedan inte mindre än 3 veckor tillbaka!
Det är så när man har barn och har kompisar som har barn. Man måste planera i tid.
Det tråkiga med att gå ut så här sällan (förutom det uppenbara förstås: att det är så sällan)är att man får så höga förväntningar på kvällen. Vi vill ju hinna med så mycket som möjligt, gå på så många ställen vi hinner och helst träffa så många av våra "gamla" kompisar som möjligt. De flesta andra gånger vi varit ute har vi haft just den ambitionen, men då slutar det oftast med att vi stannar på ett och samma ställe hela kvällen och halva natten för att sedan konstatera att det inte var så himla kul just där. Och då är de ju försent att göra något åt det. När vi går ut gången efter det, har vi oftast glömt bort att det inte var så himla kul på det stället och tänker att "vi var ju ändå där en hel kväll sist så det måste ju ha varit roligt?". Eftersom det går så lång tid mellan gångerna är det ju lätt att glömma.
MEN i morgon ska vi inte till samma gamla ställe (som jag inte ens tänker nämna vid namn eftersom det är lite pinsamt att vi brukar hänga där)utan till minst 2-3 olika. Har vi tänkt i alla fall, sen får vi se hur det blir.

Kommentarer
Postat av: Martina

hmm, det hemliga stället, är det det jag tror det är, som börjar på p?

2007-03-30 @ 22:42:08
Postat av: Sofia

Nä..kom igen nu...Säg vart ni ska gå ;-)

Jag och min vännina ska grilla och dricka rödtjut ikväll :-D

Kram
Sofia, Soanre på FL


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback