De är här!

The Ark är här på mitt jobb! I Filmhuset! Det är tydligen Svt som har bokat en av biograferna för att ha förhandslyssning av Eurovisionsschlagerfestivallåtarna (vilket jäkla långt ord!) och då är alltså The Ark med för att titta. Skittöntigt att bli så upphetsad över en sån grej, men jag har tydligen en liten släng av kändiskåthet som jag inte var så medveten om. Undrar om jag kan smita in i biografen för att titta lite..? Det är ju The Ark!
Fast de är inte så bra.

"Exklusivt från själva centrum av The Ark-händelsen, kan jag berätta att bandmedlemmarna äter baguetter med mozarella och tomat!
Alltså som V I  A N D R A  V A N L I G A  D Ö D L I G A!!!!!!!!!"

Kommentarer
Postat av: Estelle

Åh va kul!

Postat av: Mia

Haha.. jag älskar att läsa din blogg..skrattar folk i ansiktet,dricker skumpa spanar the ark och får cykla trots att ni har ny bil=) Du är för underbar gumman!! Haha... Jag sitter alltid och skrattar när jag läser om dina dagar=)

Puss och kraaam

2007-03-23 @ 17:41:33
Postat av: Sofie75

:-D Ha ha ha...

2007-03-30 @ 12:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback