Bröllopssnyltare och bilkörning

Vi såg "Wedding crashers" igår. Det var längesen jag skrattade så mycket! Jag skrattade så att jag grät och väckte barnen.
Sedan drömde jag konstiga drömmar hela natten, om att jag jag körde bil genom hela stan (grymt säker dessutom!) och  att jag var i skogen och jagade vargar med en gammal tant (förmodligen vargarna som rymde från Kolmården, och tanten var nog farmorn i Wedding crashers).

Jag hade min andra körlektion igår (alltså, den andra på just den här trafikskolan, med automatväxlad bil) och det gick bra. Körläraren tyckte att jag ändå skulle prova att köra med manuell växel, men när han sa det blev jag så nervös att jag råkade gasa i stället för att bromsa i en tvär kurva och höll på att köra in i en mötande bil, så vi bestämde båda två gemensamt att det nog var bästa att jag höll mig till automat så länge. Han sa att han skojade när han höll med mig om automaten, men han såg lite blek ut.
Han är helt sjuk, min körskollärare! Han säger åt mig att köra fast det håller på att slå om till rött (ja, jag såg i alla fall inget gult/rött ljus, säger han), han säger åt mig att "dra på" trots att det kommer bussar från ena hållet som har företräde osv. Men kul är det i alla fall!

Sen tyckte han att jag skulle gå in på en sida som heter
www.realdoll.com om jag hade tråkigt på jobbet.
Så det gjorde jag nu i morse, så snart kommer väl någon från dataavdelningen ner hit och undrar vad det är för porrsidor jag är inne på. För det första man ser när man går in på den sidan är en naken och mycket verklighetstrogen docka, som ser ut som en strippa. Alla sidor vi går in på lagras ju!  Hilfe! Jag undrar vad straffet för porrsurfning på jobbet är egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback