Avigt

Jag hittade, genom en slump, en sida som heter www.avigsidan.com. Jag har nog aldrig läst något roligare! Igår satt jag och skrattade så att jag tappade andan och blev alldeles röd och svettig. Jag kunde knappt prata (ingen höjdare när man jobbar som telefonist)och brast ut i gapskratt flera gånger när jag svarade i telefon här på jobbet. Jag råkade till och med skratta en stackars man rakt upp i ansiktet när han kom fram till mig i receptionen för att fråga något. Jag försökte hålla mig, men jag fullkomligen explodera av skratt så fort jag skulle öppna munnen för att svara honom. Till råga på allt hade han väldigt väldigt stora och utstående öron och av hans min att döma trodde han förmodligen att det var honom jag skrattade åt. Stackarn. Jag försökte förklara mig, men det blev lite lamt och han såg mest nervös ut och gick härifrån.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback