Aha!

Jag har kommit på det!
Anledningen till att jag är förvirrad, glömmer bort saker jag ska göra, upprepar mig hela tiden, blir fnissig åt ingenting, spanar in allt och alla och flirtar hej vilt år både höger och vänster emellanåt, och känner mig helt lycklig inombords, samtidigt som jag känner mig alldeles upp- och nervänd och drömmer halverotiska drömmar om arbetskompisar och körskollärare och inte vill annat än gå ut på krogen och dricka sliskiga drinkar! Jag är inte alls knäpp!
Det är ju VÅRKÄNSLOR såklart!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha.....Helt underbart eller hur? Känner precis samma sak. Ska faktiskt drinka sliskiga drinka i helgen ;-)

KRam
Sofia, Sonare på FL

Postat av: Mia

Jag vet precis vad du menar.. Jag är likadan.. Fnittrig och flörtig och flinar konstant och bara längtar tills jag får dricka sliskig sangria i helgen.. Drinkar får vänta tills efter lönen;)

2007-03-29 @ 11:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback