To whom it may concern

Jag är hemma med barnen idag också. Neo har haft ögoninflammation hela veckan som vägrar ge med sig. Det beror mest på att han vägrar ta ögondropparna. Igår var även Nathalie röd och kladdig i ögonen, men hon gick åtminstone med på att ta ögondroppar så hon är bättre redan idag. Dock hade hon ont i halsen igår, så förmodligen måste de vara hemma i morgon också.
Det är ju tur att det är så fint väder, för det känns ju inte direkt jobbigt att vara hemma! Jag sitter mest och solar, och barnen leker. Rena semestern! Jag vet inte om jag har nämt det redan(ironi!), men jag har ju körkort nu, så vi kan åka precis var vi vill på dagarna!
Ikväll ska vi ha någon slags sommaravslutningsmiddag med vår avdelning på jobbet tillsammans med vår avdelningschef. Jag vet inte var vi ska, men det ska bli kul att komma iväg lite.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback