Prison break?

Ikväll ska jag träffa min bästa kompis och gå ut och dricka några öl och prata. Det ska bli jättemysigt och jag ser  verkligen fram emot det! Jag hoppas att det hyfsat fina vädret håller i sig så att vi kan sitta på någon uteservering.

Min dotter är så ledsen över att jag måste jobba på dagarna istället för att vara hemma med henne. Mitt hjärta brister varje gång hon säger att hon saknar mig så mycket när jag är på jobbet. Jag vet att hon trivs jättebra hos dagmamman och hon är en riktig liten solstråle när hon är där, men igår kväll berättade hon för mig att hon har funderat på att springa ifrån Monica (dagmamman) och åka till mitt jobb istället. Jag försökte förklara för Nathalie varför det inte var något bra alternativ och jag hoppas att hon förstod, men jag bad ändå Monica att hålla ett extra öga på henne idag. Bara utifall att.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback