Personalfesten

Vi hade personalfest igår och det får man ju sota för idag... Jag var hemma runt 02.00 och gick upp 6.00 i morse. Kändes sådär halvkul.
Det var riktigt roligt igår i alla fall, så det är nästan värt att jag var på väg att kräkas i bussen i morse, och höll på att somna vid växelbordet när jag kom hit.
Självklart har jag bakisågren som vanligt. Ågren för att jag drog upp vissa personer på dansgolvet. Ågren för att jag dansade som en tok halva kvällen (jag kan verkligen inte dansa!). Ågren för att jag drack för mycket.  Ågren för att jag tog taxi hem och gjorde av med pengar som jag egentligen inte har.
Men jag är glad över att jag fick chansen att prata med folk som jag har velat prata med tidigare men inte haft möjlighet eller vågat prata med. 
God damn vad bakis jag är!!!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Ha, ha gumman! Låter som att du bara har gjort preciiiis som en receptionist ska.... Varit social och sett till så att alla får det kul!!! Jag vill också gå på firmafest.... *gruff*

2007-06-14 @ 05:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback