Nu har jag gjort det igen..

Jag är en obotlig shopoholic! Jag bara måste köpa något minst 3 gånger i veckan, annars mår jag fruktansvärt dåligt. Det kan vara kläder, smink eller till och med en bok, bara jag får göra av med lite pengar.
Jag har egentligen inga pengar alls, men igår var jag bara tvungen att köpa en ny underlagskräm (som täcker fräknarna lite..). Jag gick in på Kick´s och kom ut 10 minuter senare med ett läppglans, en ögonskugga, en underlagskräm och ytterligare en kräm(den skimrade så fint!). Nästan 400:- fattigare. Men bra mycket gladare! För att inte tala om snyggare. Eller nåt. 

I morgon är det midsommarafton, tillika Andreas 35-årsdag! Vi åker ut till landet i eftermiddag direkt efter jobbet och spenderar hela midsommarhelgen där med våra föräldrar och barnen.
Så nu blir det en liten bloggpaus under helgen.

Kommentarer
Postat av: Malin

ååh jag hade velat föjla med, men dom tvingade mig att jobba imorrn :/
länge sen jag såg er nu ju!

2007-06-21 @ 09:27:00
Postat av: Annelie

Ja, jag vet, jag hörde det=(! Jättetråkigt, och barnen blev jättebesvikna när jag berättade att du inte kunde komma. Hur jobbar du i nästa vecka? Slutar du tidigare någon dag så att du är hemma på kvällen? Tänkte kanske försöka ta med mig barnen och komma förbi dig=)! Puss!!

Postat av: Mia

Ja, jag hade åxå tänkt svänga förbi men nu bev det inte så.. du vet.. job å sånt;)
just det.. gratta Andy massa från mig..=)
Idag är jag ledig.. ag behöver nog ett par nya ballrina skor.. då blir jaglad.. eller et linne.. eller n klänning går det med;)
Puss

2007-06-21 @ 10:23:09
Postat av: Malin

jag slutar tidigt nästa vecka! vore jätte kul om ni kom förbi :D :D puss!

2007-06-22 @ 08:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback