Lakritsshots?!

Vi hade supermysigt igår, jag och Kattis. Vi gick till Fenix och åt och drack några öl och en drink var och pratade en massa om allt vi inte hunnit prata ordentligt om innan. Det roligaste var när vi velade om vad vi skulle dricka och servitören föreslog lakritsshots av alla alkoholhaltiga drycker, och efter att ha beställt varsin Cosmopolitan vräker Kattis ur sig (i tron om att bartendern gått iväg) - "Lakritsshots!? Va fan, tror han att vi är 16 bast eller?!" Han stod bara nån meter bort och vi skrattade så att vi nästan grät. Tjejerna (gravida och spiknyktra) vid bordet bredvid också.
Sedan gick vi till Bar 54 (gamla London/New York). Jag vet inte alls vad det är för slags ställe nu för tiden på helgerna, men det var i alla fall jättemysig och fräsch inredning. Vi tog en öl var där, men blev lite sega av musiken som verkade vara "The best of Lugna favoriter" eller nåt, så vi bestämde oss för att åka hem till slut. Jag var hemma runt 22.30 tror jag. Jag önskar att vi kunde göra så här minst 2-3 gånger i veckan!

Den
här låten är så skön också! Jag hörde den på radio i morse och blev helt kär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback