En Lisa för själen

Igår jobbade jag mellan 8-12 och sedan tog jag en långlunch, samt komp och åkte hem! Hur skönt som helst! Jag träffade en gammal kompis som precis blivit gravid för andra gången och alltså väntar sitt andra barn. Vi har inte träffats på ett halvår, så det var verkligen på tiden. Vi var jättebra vänner för flera år sedan, men så gled vi ifrån varandra. Nu när vi båda har barn har vi tagit upp kontakten igen och det känns jättekul.
Hon ville ha "goda råd" från en 2-barnsmamma, men jag tror snarare att jag skrämde henne mer än vad jag var till hjälp. Hur som helst var det jättekul att ses och jag är glad att jag har en så gullig arbetskamrat som föreslog att jag skulle ta ledigt resten av dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback