Roliga citat

Hittade en sida med roliga citat. Här kommer ett urval:

"Statistiken om mental hälsa säger att en person av tio lider av någon sorts mental sjukdom. Tänk då på nio av dina vänner. Om de är helt okej, så kan det vara du!"
Rita Mae Brown

"Det är för väl att lögnen finns ­ för tänk om allt man hörde skulle vara sant."
Albert Engström

"Fantasi är bättre än kunskap"
Albert Einstein

Jag har alltid velat vara någon, men jag borde nog ha preciserat mig lite bättre."
Lily Tomlin

"Ibland tror jag att krig är Guds sätt att lära oss geografi."
Paul Rodriguez

Alla generaliseringar är farliga, även den här.
Alexandre Dumas fils.

Handla inte mot andra som du skulle vilja att de handlade mot dig. Ni kanske inte har samma smak.
George Bernard Shaw

Förr tyckte jag att jag hade svårt att bestämma mig, men nu är jag inte så säker längre.
Woody Allen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback