Regn regn regn

Det känns som om den här sommaren bara regnar bort. Jag jobbar i och för den här veckan, men nästa vecka måste det bli fint väder!
Helgen på landet har varit jättemysig trots dåligt väder. Barnen har haft jätteroligt tillsammans, och det är alltid lika kul att umgås med våra kompisar, oavsett väder.

Vi hyrde filmen "Click", med Adam Sandler igår. Den var jättebra faktiskt! Både rolig, sorglig och tänkvärd. Jag grät som en bebis under den "sorgliga" delen av filmen, och det hjälpte inte att den slutade lyckligt, för jag var fortfarande så knäckt efter det ledsamma så jag satt och snyftade mig igenom slutet. Man fick sig en tankeställare i alla fall, och det kan ju behövas ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback