Hemma igen

Nu är vi hemma från landet. Vädret var lite väl ostadigt nu på slutet, och då längtar i alla fall jag bara hem.
Annars har vi haft supermysigt, och vi har haft flera kompisar ute i omgångar. Vi har nog grillat nästan precis varenda dag, och druckit mängder med öl och vin, så jag vill varken se det ena eller det andra på några dagar. Det skulle kanske vara vin då...
Just nu har jag världens huvudvärk och orkar inte sitta här egentligen, men jag ville lägga upp lite bilder först.
Nu ska vi vara hemma i några dagar,men om vädret tillåter (vilket töntigt uttryck egentligen! Vad skulle vädret annars göra? Förbjuda?)så åker vi ut till landet igen på fredag.
Nu går jag och lägger mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback