Firande

Helgen har varit jättebra och kul på alla sätt!
I lördags var jag och Andreas ute och åt på Thaiboat med 6 stycken av hans kompisar. Andreas trodde att det bara skulle vara han och jag, så han blev (glatt) överraskad när hans kompisar satt där när vi kom in till restaurangen.
Vi hade jättetrevligt och maten var supergod.
Efteråt gick vi till Clarions hotellbar och drack väldigt många drinkar. Andreas vann pengar på Black jack, och jag beställde drinkar för vinsten. Vi gick ändå plus!
Efter hotellbaren droppade fyra av kompisarna av (ena tjejen var gravid, och en av de andra hade sin 4-månaders bebis med sig), så jag, Andreas, Peter och Kajsa gick till Underbara bar och drack nån drink var, och därifrån gick vi och käkade kebab. Efter det gick vi hem till Peter och Kajsa eftersom de bor precis där i närheten.
Killarna spelade lite X-box och jag och Kajsa satt och pratade, men sedan gick hon och la sig och jag höll på att somna i deras soffa, så vi tyckte att det var dags att åka hem.
Igår fick vi sova ut ordentligt eftersom barnen sov över hos sin farmor och farfar. De kom hem med barnen runt tre-tiden på eftermiddagen.
Jag mådde hyfsat bra igår, trots huvudvärk.
Och nu är det måndag igen...
Jag har förresten kommit över mina "Ska-jag-dö-nu?"-tankar. Jag har fortfarande svårt att svälja, men jag har börjat inse att det förmodligen inte är cancer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback