Ensamma hemma

Igår lät vi Andreas föräldrar ta barnen över natten så att vi skulle få vara lite ensamma. Vi gjorde inget speciellt, lagade mat, satt på altanen och drack vin och lyssnade på musik och pratade, men det var jätteskönt. Vi var även uppe på taket (eller, jag vågade mig bara upp för stegen)en sväng och kikade. Utsikten var fantastisk, men jag har en släng av höjdskräck och ville bara gå ner igen.
Sedan spelade vi lite X-box, Pirates of the Carribean, men vi lyckades aldrig få till "2 spelare" så min gubbe stod bara still hela tiden medan Andreas lilla pirat hoppade runt och fäktade som en galning. Med andra ord, inte så kul för mig.
Däremot var det hur skönt som helst att få sova en hel natt utan att bli väckt.


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Är så fruktansvärt avundsjuk så du anar inte.... Det låter som himmelriket tycker jag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback