Den obligatoriska listan

Nu har jag sett de här listorna i flera bloggar och eftersom jag inte har någon som helst skam i kroppen, kopierar jag helt sonika en (men med mina egna svar naturligtvis!). Trots att jag vet att det inte är någon som egentligen är det minsta intresserad av att veta vad jag åt, hörde, sa eller när snöt mig sist.

Nämn något som gjorde dig glad igår: När jag fick träffa mina barn efter jobbet.
Vad gjorde du kl 08 imorse?  Öppnade växeln i receptionen.
Vad gjorde du för 15 min sedan? Läste Aftonbladet på nätet.
Det sista du sa högt? "Ingen fara. Försök igen" till en som ringde fel. 
Det senaste någon sa till dig: "Tack, det ska jag göra"
Vad har du druckit idag? En stor latte.
Vad var det senaste du åt? En ost- och skinkmacka från 7eleven
Vad var det senaste du köpte? En stor latte och en ost-och skinkmacka...
Vad är det för färg på din ytterdörr? Vit
Vad är det för väder hos dig nu? Soligt och ganska varmt tror jag.
Godaste glassmaken? Nougat eller hasselnöt. Eller är det typ samma sak?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Japp
Sover du tungt? Inte för fem öre.
Drömmer du mardrömmar? Ja, titt som tätt. Senast i natt.
Trivs du med ditt jobb? Jag trivs med tiderna, vissa arbetskamraterna, och i viss mån själva jobbet också, om det bara inte hade varit så ini helvetes jäkla seeeeegt!
Favoritklädsel? Jeans, top och höga klackar. Eller klänning förresten!
Favoritlåt just nu? "The way I are"  och "Scream" med Timbaland
Vad ser du om du tittar till höger? Fönster med halvt neddragna persienner.
Vad gör dig glad just nu? Om jag skulle få gå hem?
Vad ska du göra härnäst? Gå hem? Eller kanske äta lunch? Eller bara helt enkelt sitta av tiden här till klockan blir 16.00. Sen gå hem.
Höger eller vänsterhänt? Höger
Humör just nu? Trött och seg
Favoritgodis? Choklad och saltlakrits
Kläder just nu? Jeans, grått linne, svart kofta och svart högklackade skor med "peeptoe"
Sommarplaner? Sova, sola, bada och lata mig. Och umgås med familj och vänner.
Hur många kuddar sover du med? En
Spelar du något instrument? Nej
Morgon eller nattmänniska? Inget av det! Jag är alltid trött nu för tiden. Men jag är hellre uppe på natten än tidigt på morgonen.
Vad är viktigast för dig? Att mina barn och min man får vara friska och lyckliga.
Är du kittlig? Så in i h....
Snarkar du? Nej
Stjärntecken? Vågen
Äckligaste insekten? Getingar!
Stökigt eller välstädat? Jag VILL ha välstädat med lyckas nog bättre med att ha stökigt.
Längtar du mest efter just nu? Ledighet!

Kommentarer
Postat av: malve brumme

men du sa ju inte när du snöt dig senast. hallå.

2007-07-03 @ 19:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback