Världens mest misslyckade lördagkväll

Andreas somnade igår när han la Neo. Klockan var kanske runt 22 och han vägrade vakna.
Jag försökte väcka honom flera gånger, och den tredje gången öppnade han i alla fall ena ögat och sa flera gånger att han ville fortsätta sova, trots att han hade alla kläder på sig och låg i Neos säng. Så jag lät honom ligga där.
Efter två timmar, när jag redan hade gått och lagt mig, vaknade han och var sur och grinig för att han hade somnat och för att klockan var så mycket. Han trodde nog inte riktigt på mig när jag sa att jag verkligen frågade flera gånger om han inte skulle gå upp.
Själv hade jag verkligen jättetråkigt hela kvällen. Skulle ha gått på tjejmiddag men var tvungen att tacka nej för att jag hade lite feber och kände mig hängig.
Jag skulle ha gått ändå.

Idag hade vi tänkt gå på julnarknad. Antingen i gamla stan eller kanske ute vid Tyresö slott. Sedan ska vi hem och baka pepparkakor!
Jag känner mig så huslig och julig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback