Tjusiga Dogge

Vi har barnvakt nu på dagen för att kunna julstäda och julpynta lite. Julpynta "lite" blev mycket. Jag drog upp julgardinerna och hela kittet. Allt sånt där blir så mycket mysigare nu när man har barn.
Jag och Andreas har för ovana att alltid dricka öl eller vin när vi har våra städdagar.
Innan vi fick barnen hade vi en "städdag" som slutade med att vi började grogga och gick ut på krogen istället. Det här blir nog ingen sån dag eftersom barnen kommer om 40 minuter... Vi har lovat dem att vi ska göra pepparkakshus när de kommer hem.

Nathalie, min 4-åring, satt och tittade på Bolibompa igår och då var Dogge (Doggelito, eller vad han heter)med i nåt av programmen, och Nathalie konstaterade att han var "en tjusig kille".
Tjusig?!
Vem använder det uttrycket?? Inte jag i alla fall! Och definitivt inte om DOGGE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback