Slut på året.

Idag är det nyårsafton.
Vi ska bara vara hemma, jag, Andreas och barnen och det känns helt okej ändå. jag hade nästan panik ett tag, men nu ska det bli mysigt. Vi ska klä upp oss, äta tre-rätters och dricka champagne (Pommac till barnen) och titta på nyårsprogram på tv, och sedan går vi ut till parkeringen här borta och tittar på fyrverkerierna vid 12-slaget. Grannarna brukar tydligen samlas där då, och det kan vara trevligt att heja på dem också.
Det snöar idag. Tyvärr verkar det smälta bort, men nu tyckte jag det såg ut som om det låg ett tunt tunt lager snö på gräsmattan i alla fall. Neo och nathalie står nästan och rycker i overallerna, redo att plocka fram pulkorna, men tyvärr tror jag de får vänta förgäves. Åtminstone idag.

Kommentarer
Postat av: siri

Gott nytt år på dej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback