Modell för en dag

Jag orkar egentligen inte riktigt skriva om helgen som varit. Jag har varit på väg flera gånger, men så har jag ångrat mig.
Men i korta drag så hade jag en jättemysig fredagkväll med Nathalie hemma hos Kattis och hennes döttrar. Vi åt middag och drack lite vin och pratade, och sedan tog jag och Nathalie taxi hem vid 22.30-tiden.
Dagen efter var bara jobbig, tråkig och bråkig så den vill jag inte skriva om.
I söndags gick jag upp tidigt för att åka till Annelies "hårprov" i Fridhemsplan. Hon gjorde en bruduppsättning på mig och sminkade jättefint, och sedan blev jag fotograferad i hennes brudklänning! Tyvärr glömde jag helt bort att be henne ta kort på mig med min mobil, men hon skulle få bilderna av fotografen i veckan och då får jag förhoppningsvis kopior.
Det var riktigt kul att stå där och posera framför fotografen, men jag log nog inte på en enda bild. Det spelar egentligen ingen roll, eftersom det var håruppsättningen som skulle fotas och inte jag, men det hade varit roligt om bilderna blev bra.
Efter det hämtade Andreas och barnen mig och så åkte vi till julmarknaden på Gröna Lund och gick och frös där i ett par timmar, med gnäll-Neo och krav-Nathalie. Det var mysigt ändå.
Idag ska jag åka till stan och handla julklappar. Jag har inte köpt en enda än så länge. Jag börjar få lite panik. Lite smått bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback