Middag

Igår tog jag barnen och åkte hem till mamma och pappa, för att Andreas skulle kunna börja riva i tvättstugan. Jag var borta i 5 timmar och på den tiden plockade han bort takpappen. På 5 timmar...
På kvällen åt vi middag hos våra grannar och hade jättetrevligt. De hade gjort både en massa småplock till förrätt, sedan lax i folie i ugn med någon slags potatisbakelse till varmrätt, samt apelsinchokladpannacotta till eferrätt. Jättegott!
tyvär blev Andreas dålig ett par timmar efter middagen (förmodligen var det något han åt..)så han var tvungen att gå hem vid 00-tiden. Jag gick en halvtimme senare också, och då hade barnen hållt sig vakna under hela kvällen. De somnade på 5 sekunder när vi kom hem.
Andreas mådde dåligt hela natten, så vi åkte inte till julmarknaden idag som vi hade tänkt. Istället åkte vi till Tyresö centrum och lät barnen välja ut varsin leksak som de skulle kunna roa sig med under eftermiddagen.

Nu har jag smällt i mig en fet pizza och känner mig spyfärdig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback