Kärlek faktiskt

Jag såg världens mysigaste och mest underbara film i söndags. "Love actually". Det är en sån där film som jag har fått för mig att jag har sett för längesen, men när jag väl började titta insåg att jag faktiskt har missat den!
Den var helt underbar! Kanske kanske lite väl blajromantisk och mesig emellanåt, men det var precis en sån film jag behövde. Jag älskar Hugh Grant också, så det gjorde ju inte filmen sämre.

Idag var Michael Persbrandt här på jobbet med sin flickvän och jättestiora hund. Vi stod som tre muppar här i receptionen och lutade oss så långt fram vi bara kunde för att få en skymt av dem. Hoppas ingen såg oss.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Åååh... Har du inte SETT den förräns nu??? Shit... Jag tror jag har sett den typ hundra gånger och den är så JÄÄÄÄKLA bra!! Okej att den är blajromantisk men WHO CARES???? *s*

Postat av: Annleie

Neeej, jag har ju alltid haft för mig att jag redan sett den (blandade ihop den med en annan film som jag inte ens minns namnet på), så jag blev ju helt chockad när jag insåg att jag hade missat den helt! Men fasen vad bra den var!

2007-12-11 @ 20:39:05
URL: http://annelie78.blogg.se
Postat av: malin

Ha, ha, jag trodde precis som du att jag hade sett den men när den väl började så kände jag inte alls igen den...ända tills killen ringde på hos tjejen som gift sig och stod där med sin julmusik och sina kort, det kände jag igen så vissa utvalda delar måste jag ändå ha sett!???? Behövde verkligen den jag med! Mysigt med blajromantik ju!!!

2007-12-19 @ 16:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback