Hemma idag igen

Det känns som att det är ett skämt, det här med jag och jobbet. Jag är ju aldrig där. Först var jag sjukskriven i 3 veckor, sedan jobade jag i två dagar och därefter blev jag sjukskriven på haltid, men jag har nog jobat mindre än så i alla fall pga läkarbesök och sjukgymnasten.
Idag måste jag vara hemmamed Neo som är hostig. Han har varit förkyld i flera månader och nu hostar han så mycket på nätterna att ingen av oss får någon sömn alls. Så i morse ringde jag till doktorn och vi fick en tid kl. 13.00. Jag hoppas att han får antinbiotika, och inte bara hostmedicin.
Så nu sitter vi och svullar lussebullar, han och jag.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Men stackars liten!! Hoppas att det inte är lunginflammation eller nåt sånt där läskigt på gång nu bara! Och att dom kollar honom ORDENTLIGT! Har ni en bra husläkare?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback