Varför det inte alltid är det bästa att säga sanningen.

När jag kom hem igår med mitt nya hår fick jag blandade kommentarer. Det första Andreas sa när jag kom innanför dörren var -Det blev väl fint? Du ser lite äldre ut kanske. När han såg min darrande underläpp och de ledsna hundögonen ändrade han sig snabbt och sa- Nej, nej, jag menade att det såg annorlunda ut bara! Så klart! Du ser inte alls äldre ut!
Sedan sa han att det var lite snyggare innan. När han återigen fick se min deppiga blick ändrade han det till han menade att det inte såg sämre ut innan.
Käften, sa jag.
Nathalie tyckte att det var fint men sa -Men du ska väl färga det ljust igen i morgon, va? Neo flinade bara. I morse också. Han tittar bara på mig och flinar. Och undrar när jag ska ta av mig peruken egentligen.

Nog om mitt jäkla hår. Jag är ganska nöjd trots allt. Men ibland önskar jag att barn kunde vara lite bättre på att ljuga.

Kommentarer
Postat av: Annzofie

Hallå!
Visste ju inte att man kunde skriva kommentarer juh!
Nu måste du lägga ut en bild på dig i mörkt hår så jag oxå får bedömma! :-)

2007-08-24 @ 13:49:05
Postat av: Maliin

visa bild, får se, jag är jättenyfiken!! är det mörkare? jag tror det är jätte fint!

2007-08-24 @ 19:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback