Så har man varit scout igen

Den här helgen har vi varit barnfria! Jag vet egentligen inte vad vi tänkte på när vi bestämde oss för att åka ut och....fiska och tälta! Men det har faktiskt varit jättemysigt, åtminstone dag-och kvällstid.
Jag är så jäkla mörkrädd, så så fort solen har gått ner har jag velat åka hem. Trots att vi sov på världens gulligaste och minsta ö, som verkligen var supermysig när det var ljust ut, förvandlades den till The Island Of Horror när solen gick ner. Åtminstone i mitt huvud.
Jag föreställde mig alla möjliga och omöjliga varelser eller psyksjuka människor som kunde komma krypande eller krälande ur vattnet bara för att anfalla oss när vi sov. Börjar jag väl tänka på såna saker är det stört omöjligt för mig att somna,så jag har inte fått många timmars sömn i helgen. Men det har varit fint väder och vi har i alla fall fått mycket färg.
Barnen sov hos mina föräldrar och det hade gått jättebra.
När jag skulle lägga Nathalie nu på kvällen, sa hon: -Mamma, jag älskar dig så mycket att jag nästan börjar gråta.
Det var nog det finaste någon har sagt till mig, någonsin (trots att jag vet att hon snarare höll på att börja gråta för att hon var så otroligt trött...).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback