Oväntat besök?

Det är fredagkväll. Jag har haft flera grannungar här hemma hela dagen (tog en föräldrardag idag och var hemma från jobbet)och känner mig helt slut. Nu sitter jag och dricker vin med Andreas och undrar lite över om våra grannar kommer att komma hit snart.
Jag råkade bjuda över dem, lite på skämt, på en öl, och "pappan" i familjen tog det på största allvar. Dessutom hojtad han till en annan granne att de var bjudna på öl och att ahn också skulle komma, men de skulle tydligen fixa en markis först. Jag hoppas att det blåser så pass mycket att det tar flera timmar att få upp den där markisen, så lång tid att de inte tycker att det är någon idé att komma hit.
Jag vet inte ens om vi har någon öl hemma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback