Nähä

Jag tog bort mitt inlägg om utgång, som jag skrev i går kväll. Jag måste nämligen rensa klädkammaren istället. Det är mycket roligare. Vem vill gå ut och sitta och dricka vin på en mysig uteservering när man kan sätta upp hyllor, packa upp kartonger och slänga skräp? Inte jag i alla fall. 

Det går inte bra alls med min bantning. Jag tänkte att kräftor är ju jättebra bantningsmat, eftersom de knappt innehåller några kalorier alls, och det skulle ju ha varit jättebra om det inte var så att jag tryckte i mig 5 rostade mackor med sammanlagt 25 skivor ost till. Och drack flera öl, snapsar och jägermeister.

Idag kom mamma över och hjälpte mig att städa lite, och så åt vi lunch tillsammans. Det var jättemysigt.
Nä, nu ska jag väl ta tag i den där klädkammaren kanske.
Fast jag brde nog sova en stund först? Så att jag orkar.  

Kommentarer
Postat av: malve

det märks att det är sommar när det bara är repriser på radio, tv och bloggar.

2007-08-10 @ 10:07:58
Postat av: Annelie

Lustigkurre... Nu är den borta. Nöjd?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback