Idag är jag lite ledsen

Idag känner jag mig jättelåg.
När jag kom hem igår var det bara en massa tjafs. Barnen hade varit trotsiga och bråkiga hela eftermiddagen och Andreas var jättetrött och irriterad på allt och alla. Även jag, och otaktisk som jag är började jag gnälla över småsaker som att barnen fick middag alldeles för sent osv. Andreas gick i taket och sen var det bara tjafs hela kvällen, och båda sa en massa idiotiska saker som vi förmodligen ångrar.
Tyvärr kan jag inte bara rycka på axlarna och säga förlåt och tycka att allt är bra igen. Jag får ont i magen varje gång vi grälar, och igår var inget undantag. Det känns fortfarande inte bra, trots att han bad om ursäkt. För det är inte altid så enkelt. Tyvärr.
Ikväll ska jag hem till Annelie så fort han kommer hem, och det ska bli skönt att komma hemifrån lite.

Kommentarer
Postat av: Nick Solid

Vad vore livet utan lite up and downs ;) Huvudsaken är att det går upp mer än det går ner ;)) Oavsett hur många moln på himlen skiner alltid solen där bakom och den ska garanterat snart skina igen... En stark familj övervinner allt ;)

2007-08-29 @ 17:34:23
Postat av: Maliin

en stoooor kram från mig... jag hoppas det blir bra snart...
älskar dig min vackra syster!

2007-08-29 @ 17:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback