Första jobbdagen!

Jag sitter på jobbet och vill inget annat än att åka hem igen. Speciellt efter att Andreas och barnen kom förbi för att hälsa på. Neo ville att jag skulle följa med dem till McDonalds och äta lunch och när jag förklarade att jag måste stanna kvar på jobbet för att tjäna pengar sa han att pappa hade pengar som jag kan få. Det var bara att hämta i den där blå saken (bankomaten). Nu är det ju inte riktigt så enkelt tyvärr.
Tur att det är så lugnt här i alla fall. Jag hade inte orkat med någon stress idag.
Bara 3 timmar kvar nu...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Naaw.. så sött av Neo...
Du kan annars få komma hit o byta med mig.. storstäda o laga en lägenhet som inte att går att få hel eller ren..=)
puss

2007-08-13 @ 13:24:46
Postat av: Annelie

Please, skriv namnet när ni kommenterar så att jag vet vem som skrivit=). Antar att det är...Mia? som skrivit här ovanför?

Postat av: Mia

Men fan jag skrev ju namnet.. humm.. konstigt.. ja klart det är Mia=)

2007-08-13 @ 14:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback