Cattis Fagner och Annelie Schmidt

Så hette vi i alla fall på Sthlm Finest. Vi var på Solidaritet igår (bland annat), jag , kattis och Erika och blev fotade av en sån där fotograf som springer runt och fotar folk som är där.

Uppenbarligen var det lite hög volym eftersom han inte hade många rätt när det gällde namnen.

Vi var på Humlan innan, och en sväng på Spy bar (det var jag, Kattis och 5-6 personer till. På hela stället.)innan vi hamnade på Solidaritet. Vi hade verkligen jättekul! Det var flera år sedan vi var ute, bara jag och Kattis, och man skulle kunna säga att vi tog igen det. Med råge. Vi mötte upp hennes kompis, tillika min frisör, Erika innan vi gick till Solidaritet, och det var kul att lära känna henen lite bättre också.
Nä, usch, jag är för seg för att sitta här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback