Ambulansen

När jag åkte bussen hem från jobbet  igår stod en ambulans vid busshållplatsen vid Norra Sköndal.
Varje gång jag ser en ambulans som står för att plocka upp någon blir jag kallsvettig och får hjärtklappning.
Man skulle ju kunna tro att det är för rädslan över att råka se en liten pojke med spräckt skalle, eller kanske en en liten tjej med tredje gradens brännskador, eller varför inte en gammal dam som dött i hjärtinfarkt.
Men så är det inte.
Anledningen till att jag mår så dåligt vi de här tillfällena är att jag är rädd för att det ska ligga någon på den där båren som kräks.
Värst är det nästan när det är ett fyllo de har plockat upp. Då kan man nästan vara säker på att det ligger en liten spya brevid.
Igår var det ett fyllo. Jag tittade bort så fort jag såg honom.

Kommentarer
Postat av: KATTIS

hihihihihih!lägg aaaaav!!!!!sötis!

2007-08-27 @ 14:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback