Vad hände?

Jag är så trött på mina körlektioner att jag inte ens har lust att skriva om dem, och det är nog ingen som har lust att läsa om dem längre heller.
Men eftersom jag inte har något annat att skriva om, så:
Jag har inte kört något sedan utbildningskontrollen (som ju inte gick så himla bra), men i morse körde jag igen. Jag kände mig jättetrött, stressad, grinig och nästan lipfärdig när jag körde. Jag gjorde en massa fel, körde fel, placerade mig fel i rondellerna, glömde lämna företräde minst 3 gånger, svor som en galen junkie, och vid ett tillfälle bad han mig till och med att stanna och gå ut och gå två varv runt bilen för att lugna ner mig lite. Det var efter att jag skulle försöka fickparkera i en brant uppförsbacke. Naturligtvis sket det sig totalt, men efter den lilla (skam-)promenaden gick det faktiskt bättre.
Trots det kändes hela lektionen bortkastad och jag hade svårt att koncentrera mig, huvudet värkte och helst av allt ville jag bara åka hem och grina.
Men när lektionen var slut säger bilskolläraren att det gick bra! Han tyckte att jag hade kört bra och att jag kanske behövde köra 2-3 gånger till, men sen var jag redo för uppkörning!
Satt han och sov under lektionen eller? Var han full? Det hela är ett mysterium.

Kommentarer
Postat av: malve

med tanke på hur trött du säger att du var kanske det var så att det egentligen var du som satt och sov under lektionen, medan han var pigg och alert och tyckte du körde bra, och om du varit vaken hade du också insett det.

2007-04-25 @ 14:18:59
Postat av: Annelie

Fast om jag hade varit vaken hade jag kanske kört sämre?

Postat av: malve

ja, förmodligen. en god förare är en sovande förare som trafiksäkerhetsverkets slogan lyder.

2007-04-25 @ 20:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback