(Nästan)Ensam hemma

Jag har så förbaskat tråkigt! Det är lördag, klockan är 21.15 och jag är fruktansvät uttråkad. Andreas är på herrmiddag.
Vi var bjudna på en parmiddag ikväll egentligen, men eftersom Andreas hade tackat ja till middagen med sina killkompisar så var det inte så mycket att fundera på. Jag menar, hur kul känns det att gå på en parmiddag ensam? Eller med sina två barn för den delen? Eftersom jag inte hade någon barnvakt till ikväll hade de varit tvugna att följa med, och att gå på en parmiddag ensam med två barn var lite mer än vad jag orkar för tillfället.
Så jag är alltså hemma. Ensam med barnen(som äntligen sover). En lördag kväll.
Jag är så sugen på att gå ut! Mer än någonsin, bara för att jag inte kan!

Kommentarer
Postat av: malve

själv är jag glad att jag äntligen kommit hem efter en tråkig middag. fast det var god mat.

2007-04-28 @ 22:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback