I´m free!!

Jag har tagit ledigt från jobbet idag! Det känns helt underbart! Jag gick i och för sig upp 6.00 i morse, men det spelar ingen roll. Jag hjälpte Andreas att göra i ordning barnen som skulle till dagmamman och sen gick jag och solade. Efter det åkte jag till vårdcentralen för att ta fästingsprutan(det gjorde ju VISST ont!) och så passade jag på att shoppa lite i Tyresö centrum. När jag kom hem satte jag mig på altanen i solen och läste och det var så härligt att jag aldrig mer vill gå tillbaka till jobbet. Någonsin. Jag vill alltid bara var hemma och göra precis det jag vill, helst ensam. Fast kanske inte alltid förstås. Det skulle nog kännas ganska tomt och tråkigt efter ett tag om jag aldrig fick träffa Andreas och barnen. Men kanske typ...3 gånger i veckan? Någa timmar i alla fall?

Kommentarer
Postat av: Martina

jag förstår precis hur du känner det. min fredag var också fri, fri från arbete och fri från andra människor. det borde vara en självklarhet att få ha sådana dagar emellanåt, men så svårt att få till.

2007-04-13 @ 23:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback