Hide and seek

I morse slog tunnelbanespärrarna igen precis när jag skulle gå igenom, så att jag klämdes över armarna. Jag hade kunnat dött! Eller brutit armarna i alla fall. Jag är nog fortfarande lite öm. Jag undrar om man kan stämma SL?

Igår gick jag och la mig 20.30 eftersom jag hade migrän, så jag sov drygt 8 timmar i natt! Det var flera år sedan jag sov så många timmar tror jag. Jag kände mig glad och utvilad trots att jag gick upp 5 i morse, och till och med bilkörningen gick bra. Jättebra till och med! Det är ju fredag dessutom, och då blir man ju extra glad. Jag ska dricka ofantliga mängder vin (eller kanske öl) för att fira.

Igår lekte jag kurragömma i lekparken med mina barn. De har inte riktigt fattat grejen med kurragömma, så till slut sprang vi mest omkring och blundade och räknade allihop.
Nathalie bestämde var jag skulle gömma mig när det var hennes tur att räkna och Neo sprang hela tiden fram från sitt "gömställe" bakom ett träd) när någon av oss skulle leta efter honom, och skrek  -Nu är det min tuuuur! Och innan han ens hade hunnit räkna klart gapade Nathalie om att det var hennes tur och sen höll det på så. Och jag stod bakom en och samma buske varje gång. Superkul. Verkligen.
Nästa gång ska jag ge dem en regelbok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback